säger God Natt

Idag blir det sängen tidigt för mig känner att jag behöver de...

Dagen har vart bra med tanke på känslan jag hade när jag vaknade i morse...
Försöker ta en dag i taget men det är inte lätt... kroppen å huvudet vill gärna stressa iväg framåt.. det är otroligt mycket jobb med å försöka hantera allt detta.. mycket tankar å känslor men bara kämpa på..

Kvällen har vart bra jag har vart i ett plock å fix humör så har pulat å grejat lite här hemma.. tagit disken, tvättar, dammsugat å torkat golvet i köket å torkat av bänk å tavellist i hallen och det har vart roligt.. ja ni läste rätt.. så nu ligger jag i sängen men känslan att jag är nöjd över det jag gjort här hemma men samtidigt känner jag hur stressen å de dåliga måendet vill tränga sig fram... lite därför jag har valt å gå å lägga mig redan...

Imorrn så hoppas jag att jag vaknar me lite glädje och ork för jag har bestämt mig för å ha barnen hemma imorrn.. tanken är att vi ska till leos lekland.. så jag behöver en bra dag imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0