Mycket tankar

igår morse när jag reste mig på jobbet för å gå på toa ca 6:30 så känner jag hur nåt rinner.. kändes nästan som jag kissa på mig in på toa å ser massa blod..
reagersr för det är över 1 vecka kvar innan jag ska ha mens, äter ju p-piller så den kommer alltid när den ska.. känner lite oro eftersom det är extremt mycket stress i mitt liv just nu... men lyckas få tag i 1 binda så jag kan jobba till 8:30 när jag sluta...

Hem ringer min barnmorska å förklarar läget och min oro å berättar även min oro och arr jag har känt rörelser i magen men gravtestet jag gjorde då va negativt å sen att många har sagt till mig att det är tarmarna.. så hon tyckte jag skulle ta mig till apoteket å köpa ett gravtest å göra..
de gjorde jag å de visade Inte gravid. vilket känns skönt. så nu kan vi utesluta missfall..

jag ska upp till henne idag för koll av blodtryck, järnvärde å sen ska hon få sktiva ut nya p-piller..

så gårdagen va känslo mässigt ganska jobbig innan testet va gjort å klart. å nu snurrar ju självklart tankarna på vad blödningarna kan bero på... men ska bli skönt å få träffa min gamla barnmorska för hon är bäst..



så igår hade jag å min böna sandra en moff dag i soffan framför lite filmer de behövdes men ångesten över vad man hade tryckt i sig kom ju snabbt.. så de vart en pw me jason å sandra igår kväll på 1,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0