Morgon träning med familjen

Idag tränade vi ihop hela familjen ibland får jag med mig hela gänget :)
Vart en pw för mig, putte å jason på 5 km.. dom stora cyklade å lillen rullade me stil i vagnen :)

Har kommit fram till att jag måste blogga å ta bilder på saker jag gör med min familj åxå ;-)



















efter rundan är de mellis å mys som gäller.. barnen äter äpple å jag dricker halva min protein dryck





så till er som säger att ni inte kan träna för att ni tex inte har barnvakt.. till er vill jag säga att alla kan träna med lr utan barnvakt. man kan träna på så många olika sätt.. hemma, ute i naturen är 2 exempel som funkar hur bra som helst. gör som jag dra me man å barnen ut å träna tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0