Mitt besök hos Bm

Träffade min gamla barnmorska Mia igår för å prata lite om blödningen, hon kollade även mitt järnvärde å mitt blodtryck.. Mia vart chockad... Mitt blodtryck va allt annat än bra :/ hon tog om det 4 gånger.. Jag har HÖGT blodtryck å fick order om att ta hand om mig själv och släppa allt som stressar upp mig.. lättare sagt än gjort men ringde till jobbet å förklarade läget och vi va ganska överäns om att jag inte ska jobba denna vecka.. Så jag har ringt vc nu på morgonen då jag har en del andra symtom så som att de kan svartna för ögonen när jag reser mig, haft huvudvärk i veckor, ena mitt ben domnar bort när jag är still främst på kvällarna, har ont i magen.

så nu ska jag göra saker som får mig å må bra och bara ta de lugnt å inte stresss upp mig lr försöka å inte stressa...

så idag började jag å sandra dagen på gymet vi hängde på låset 06:30 å körde i 1 timme sååå jäkla skönt.. hem hit å åt en dunder frukost..

disken är tagen å dagens första maskin är igång och inte för att jag kände att jag måste utan jag ville å såå skönt att ha de gjort :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0