Gnäll om vikt å hur man ser ut

Till er där ute som gnäller över eran vikt/kropp och inte gör ett skit för att förändra till er vill jag bara säga en sak och det är att jag är sååå sjukt jävla trött på er...

tror ni att den perfekta kroppen ska komma med ett brev på posten?? i så fall behöver ni vakna upp till verkligheten..
Det är mycket mycket jobb å slit med att gå ner i vikt å lika mycket jobb å slit å hålla sig kvar..

Jag har gått ner 16 kg sen slutet på förra året men är fortfarande långt ifrån nöjd.. MEN jag tar mig till gymet och gör mitt bästa kämpar på.. och sen gäller det ju att äta bra lr i mitt fall bättre :-)

men jag blir arg å irriterad på dom som bara gnäller utan att ens vilja försöka.. men tror ni att ni går ner i vikt av å köka godis å massa annan skit å att sitta på era rövar så fine kör den stilen men då vill jag inte höra erat gnäll heller då har ni inte rätt å gnälla..

den enda som kan göra en förändring är du själv och ingen annan så valet ligger hos dig!! men kom ihåg gnäll inte om du inte är villig å göra jobbet som krävs



snart ska jag göra mig redo för gymet för jag är redo att nå mitt mål :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0