Gårdagen..

Efter gymet gick jag hem duschade å kollade på mitt tant program ingen stress inga måsten de va en underbar känsla...

sen gick jag över till Heidi en sväng.. vi snackade skit å hon bjöd på go lunch...







sen när jag va där så ringde vc upp å hon jag prata me tyckte jag skulle komma in på en gång å dom.ringde vid 14:10 så de va bara å ta på sig kläderna å gå...

Läkaren sa att det är Stress, typ att jag är överarbetad å att det är jobbet som får mig å må dåligt för vi pratade en längre stund. å mina symtom va pga stress...

Jag fick även tabletter utsktivna mot depression har dock inte hämtat ut dom än.. men de va nog största chocken.

Hon ordinerade även att jag skulle vila upp mig å undvika stress.. jag skulle göra saker jag mår bra av å njuter av..
å hon fråga om de fanns nåt speciellt jag gillar å då svara jag att på gymet känner jag mig fri.. å hon tyckte jag skulle passa på å träna varje dag nu. men de vette tusan om kroppen orkar :)

men hon kunde bara sjukskriva mig till den 19:e men jag skulle dit på 3 rutinkontroller som jag kommer bli kallad till lite längre fram. för koll av blodtryck å lite andra prover..

å mår jag inte bättre på jobbet så är det komunhälsan jag skulle vända mig till.. för när de är jobbrelaterat då va dom på vc väldigt låsta lr vad hon sa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0