Dagiset är stängt

Idag är dagis stängt så idag har jag alla mina små monster hemma ;-)

Å trött så in i bomben är jag... Jag undrar om det är pillerna jag fick utskrivet av läkaren som gör att jag blir så här trött.. för det är extremt.. ibland lägger jag mig för natten redan kl 19 för att jag är så trött så de värker i ögonen.. å så är jag as trött när jag vaknar :-(
Än så länge har jag inte märkt nån direkt skillnad av att äta tabletterna mer än att jag är så trött å så blir jag hård i magen av dom å torr i munnen :/

Idag funderade jag på om jag å barnen skulle ta en promenad till puttes föräldrar.. då får både jag å barnen sällskap å så får vi en rejäl promenad.. bara de att allas näsor rinner inkl min men om vi klär oss varmt så ska de nog funka :)

Igår hade jag Christopher hemma från dagis då han hade haft en jobbig natt å inte kände sig kry men när morgonen kom så va han som en duracell kanin dvs överallt å ingenstans :) Efter mycket om och men fick jag honom å gå med på å städa hans å markus rum.. han va duktig å hjälpte till en stund sen satt han sig å lekte å jag fick fortsätta :-) De vart städat å fint men hör hur dom är där inne å röjer nu så de varade inte länge :/ Men dom ska få städa efter sig...

Jag hade även lite ork till å dammsuga å torka golven i alla rum utom vårat sovrum å Alexanders rum så dom rummen har jag här nån dag :) Jag bäddade även rent min å puttes säng å tvättade lite... Jag är verkligen sååå tacksam för dom dagar jag har lite ork å energi till å vilja göra saker sen om det är måsten lr andra saker har inte så jätte stor roll...

Nä om Jag å Alexander ska göra som dom 2 stora å hoppa upp ur sängen å starta dagen ♡♡♡


Markus å Christopher med lill kusinen Nova ( min guddotter )












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0