Bästa starten på dagen

Började dagen på gymet och det va en riktigt grym känsla.. dels för att det va typ evigheter sen jag va där och sen för att det är en grym känsla å börja dagen där...
Jag hade ingen lust lr ork alls imorse men min underbara vän min böna peppade mig så jag tog mig ner å det är jag så glad för...

Jag köpte en HEAT nere på gymet å den va helt okej.. sen va de bara å tuta å köra :)











jag började med löpbandet som alltid :) men kunde inte jogga i mer än 10 min då benhinnorna sa ifrån :( så fick gå med lutning i stället..
efter löpbandet så vart de å köra lite mage på mattan å de va en skön känsla å vara tillbaks de kändes i magen att den fått lite för lång vila hehe

när jag hade tränat klart så vart de lite shopping nere på gymet :)





alltid bra å ha :) sen blev de hemfärd för lite frukost å dusch har även hunnit med en tidig lunch.. snart dags å bege sig mot teckenspråks kursen..





min tanke är att jag förhoppningsvis ska komma ut på en pw ikväll åxå men får se då jag har lite ont i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0