2 pass om dagen??

Jag mår som bäst på gymet just nu, där släpper jag alla tankar och är här och nu och eftersom läkaren ordinerade de så kör vi på de ;)

har redan kört 2 pass idag å pass nr 2 va ett atc pass där kroppen maxades till max.. skakade å mådde illa efter passet.. härlig känsla å ni som har maxat kroppen till de yttersta vet vad jag menar..

vart en redig frukost efter första passet



och så ligger lunchen i magen efter atc:n



träning är terapi för kropp å själ..
imorrn är det en ny dag med nya möjligheter å köra slut på kroppen




Kommentarer
Postat av: Anonym

Träning är jättebra för att sänka stresshormonerna i kroppen men i för mycket mängd är det sällan nyttigt....ta hand om dig och kroppen så att inte träningen gör mer skada än nytta.

2014-10-09 @ 13:16:05
Postat av: Anonym

Missförstå mig rätt nu,angående föregående kommentar, enbart menat av välmening och inte som kritik....:)

2014-10-09 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0