1 mil

Konditions passen är tunga för jag har ingen lust me dom å idag va de kondition som stod på schemat så de va med tunga steg jag gick till gymet imorse...
1 mil på bandet med 9 % lutning.. de va tufft eftersom jag inte hade nån lust tycker det är tråkigt men skönt som fan när det är gjort



10:30 hade jag möte med chefen vilket kändes ok samtidigt som de va tungt... Jag sa i alla fall att jag vill pröva jobba igen så det blir å göra ett försök nästa vecka å då har jag bara torsdag natt så de känns soft å börja med en lätt vecka sen får vi hoppas att de känns bra.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Duktig du är med träningen, du har fått otroligt grymma resultat! :D

Btw så måste vi fixa ny header åt dig :D

2014-10-25 @ 02:07:34
URL: http://grusimaten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0