STOLT GUDMOR

Ja nu ska jag tjata igen hehe :)

Har ju fått äran att bli gudmor till min syster Heidis underbara barn Noah å Nova :-)
Det är en STOR ära och jag blev helt rörd när jag fick frågan blev så glad att tårarna började rinna...
Jag älskar Noah å Nova sjukt mycket så det va ett självklart ja till svar.. Jag kommer ALLTID att finnas där för dom.. vill att dom ska ha en fin relation till mig å mina barn dom ska känna sig så pass trygga med mig att dom kan komma till mig om allt.. Jag kommer stötta dom i allt å ge dom tips och råd.. lyssna och alltid ha mina armar öppna för dom...

Jag hoppas verkligen jag kommer vara en bra gudmor och att min syster Heidi känner sig nöjd och stolt över att hon valde mig ♡♡






Kommentarer
Postat av: Heidi

<3

2014-11-04 @ 19:48:04
URL: http://www.heidigrundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0