Nej nej det får bara inte hända

Känner att jag är på väg neråt igen :-( Och jag känner att det inte får hända igen inte redan men helst inte alls...

Är konstant trött å har inte lust till nåt.. idag klev jag upp ur sängen vid 10 och det va motvilligt kan jag lova.. å sen har jag tvättat lite å bara degat i soffan... vill göra massor samtidigt som jag inte vill/orkar göra nåt...

Jag skulle ha jobbat 7-15:45 idag men kände igår att jag aldrig hade klarat de så jag fick byta till kvällspasset då en av mina kollegor är sjuk så de tackar jag för...

Jag måste jobba mig upp igen det måste jag.. för det är hemskt å känna hur man sakta men säkert faller lite hela tiden.. skrämmande å vill ta mig upp så fort som möjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0