Känner mig ledsen

Christopher är inne i en hemsk trots nu lr så är det en kombination av en vanlig trots ihop med hans hemska humör som gör de till denna explotion...

Nu på kvällen när jag skulle bada honom så börja han vråla, sparka, slåss å han försökte även bita mig.. han ville inte bada men han skulle bada för han sköt på badet igår så de va bara för mig å inte ge mig men så som han betedde sig gjorde ont, riktigt ont... men försöker å inte tänka på de så mycket men det är svårt...

Jag visste att de skulle bli en tuff å envis kille av honom men detta hade jag då aldrig väntat mig...

så putte nattar christopher medans jag nattar Alexander.. Markus får spela på sin padda ett tag till sen ska jag natta honom å bara mysa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0