Dålig uppdatering

Har vart dålig på å uppdatera nu på senaste tid....

Mitt mående har gått upp å ner men de har känts lite mer upp än ner så kanske går åt rätt håll..
Jag har börjat jobba igen och det känns ok så här långt.. Jobbade natt torsdag till fredag å sen jobbar jag natt idag åxå..

Förra söndagen vart jag gudmor till Nova och Noah.. Bilder från dopet kommer då fort jag får tid och ork till å sätta mig vid datorn.. Att bli vald till gudmor är stort.. Jag är en stolt gudmor som alltid kommer finnas där för dom... Blir lite små ledsen på folk som typ struntar i sina gudbarn :-( man behöver inte tacka ja bara för att man blir tillfrågad... Jag har själv 3 barn men kommer alltid finnas där för mina gudbarn... så jag tycker folk ska tänka till lite..

På torsdag drar jag å min böna sandra till ullared.. Fan såååå kul de ska bli å välbehövligt.. hoppas på massa shopping å bra shopping ♡ Längtar massor men de kommer gå såå fort snart sitter vi på bussen å myser å snackar shopping...

Älskar mina nära å kära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0