upp & ner

jag känner mig ledsen å nere ena sekunden och glad å energisk nästa :/ känns lite som å åka bergodalbana.. jobbigt att det pendlar och att det kan göra det så fort..

jag vill saker ena sekunden å andra inte.. as jobbigt orkar inte med en till depp period.. å det som är sjukt jobbigt är att jag inte vet varför jag känner/mår så här...

Finns massor å göra här hemma men kommer mig inte för å göra nåt idag skit jobbigt å hatar när dessa vidriga perioder kommer...

får ni åxå såna här konstiga känslor?
hur hanterar ni dom??

oftast brukar de gå över för mig men idag grubblar jag väldigt mycket på varför jag känner så här, tycker nästan lite synd om mig själv..




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har liknande depp perioder. kommer när jag har haft det stressigt med barn, jobb, tänka nyttigt o träning. det blir liksom för mycket. en sak i taget tänker jag då. vad är viktigast? vikten? jobbet? barnen/familjen? självklart familjen/barnen, jobbet och sist får min viktnoja komma. Den tiden kommer liksom då jag hinner tänka på mig själv. har en familj som älskar mig för den jag är. när barnen är lite större kan jag börja forma mig igen. ingen brådska :)

2014-05-25 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0