trötta

idag va markus å christopher trötta för dom sover redan..
har precis gjort Alexander klar så han ligger i sängen å dricker välling.
Jag gav honom en alvedon då han va varm så hoppas han ska få lite sömn inatt. skönt att jag börjar kl 16 imorrn men har en massa saker å ringa om å fixa med imorrn så de blir dagis imorrn för dom stora för går inte å ringa dom samtalen med dom hemma. dom 2 grejerna jag inte får glömma å ringa är försäkringskassan å a-kassan det måste fixas..

allt detta som måste fixas innan man kommit in i allt.. det är ju min första vecka min provanställning började ju nu i måndags så måste ringa nu när anställningsavtalet är här hemma har ju vart tvungen å vänta på de..

nä nu ska jag slänga mig i soffan för är sjukt trött å har ont i halsen men får inte bli sjuk inte nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0