sova vad är de???

det här med å få Alexander å sova en stund på dagen är inte alls lika lätt längre :/ jag vet ju att han behöver sova en stund annars somnar han för natten alldeles för tidigt å vaknar ännu tidigare och så blir det en ons cirkel..

just nu lyssnar han på sin ljudsaga å jag hör hur han pular i sängen och är lite små missnöjd.. tror han är lite för trött men kommer inte till ro och ni som har små barn vet vad jag menar när jag säger att då är det inte roligt.. övertrötta barn är riktigt tufft i alla fall mina som kan kämpa emot ett bra tag..

Jag va som en duracell kanin när puttes föräldrar va här.. visste nästan att de skulle bli så här med alexander. så jag hängde tvätten, lagade lunch som jag bjöd dom på och tömde diskmaskin å ställde in de som stod på bänken, rastade jason å startade en ny maskin.. nu är jag lite halv seg hoppas alexander somnar snart så jag kan fortsätta lite här hemma..

imorrn måste jag baka muffins åxå hehe lovade min kollega Erik att jag skulle ta me de i helgen jag kör dag hela helgen å han kör kväll så de va väldigt uppskattat jag hamnade på plus å högt upp på listan å det är ju alltid kul.. vill göra nåt för mina kollegor för dom är såååå jäkla underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0