Söndag

det är lite knepigt å hålla koll på alla veckodagar när man jobbar som jag gör men tycker jag har ganska bra koll ändå ;-)

idag kör jag 16-22 hoppas på en bra dag och att den går fort då jag har så ont i kroppen :-( å sen har jag ju mitt extra pass på 7-16 imorrn lär förmodligen ångra att jag sa ja till de när klockan ringer imorrn ;-) sen har jag ju bokat step kl 17:30 imorrn åxå.. så jag lär nog vara bra slut imorrn kväll ;-)

det går lite bättre på jobbet nu har börjat komma in i de lite mer nu. så de känns skönt å min andra halva på jobbet dvs min arbetskamrat är helt jäkla underbar hon är bäst. så rolig lätt å prata med å då jäkla bra på å lära så det känns helt underbart å gå med henne :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? =)

2014-05-11 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0