skönt å vara igång...

det vart en pw på 3 km även denna morgon..
känns jätte skönt å vara igång lite smått me träningen igen. kommer ju inte kunna köra på på samma sätt som innan.
nu när man jobbar så får man pyssla på ett annat sätt å ikväll är det föräldrarmöte på dagis så får bli lite träning på mattan hemma ikväll. å kanske en liten runda me jason.
så nu ska jag verkligen försöka hålla mig till lördagar me godis å sånt gott. för annars måste jag lägga i en högre växel me träningen och som sagt de blir svårt nu när jag jobbar dag, kväll å helg så får pyssla i hop de på bästa sätt.

men de känns riktigt bra å börja dagarna när jag jobbar 7-16 me en pw. det blir liksom en riktigt bra start på dagen..

dock har jag mensen så är ju galet sugen på allt men det är bra å jobba då å på detta jobb finns de inte en massa go saker vilket är ett STORT plus..

jag vägde mig efter morgonens pw och de va lite nervigt eftersom träningen stått still å de har ju vart lite för mycket av de goda.

men nu kör vi igen.. nya tag




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl ingen farlig uppgång eftersom du inte vart "igång" på ett tag =) hejja!!

2014-05-09 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0