Sängen..

Barnen sover å putte spelar så jag ligger i sängen å håller på me mobilen.. ska snart sova men de va galet skönt å bara ligga här..

Är så sjukt trött hela tiden fattar inte vad det är gör fel?? det är i alla fall jobbigt å vara trött hela tiden.. man är liksom inte med til 100 % om ni förstår hur jag menar..
Men fick ju klart för mig i morse att jag får sova när jag är gammal å att detta kallas vardag.. håller inte alls med men så tycker tydligen nån som inte vågade stå för vem hon/han är.

har så mycket jag skulle vilja hinna med här hemma.. har massor å sälja av skulle behöva stå på en loppis men varken tiden lr lusten finns riktigt till de..

nä nu är de gonatt för mig snart

Kommentarer
Postat av: Anonym

trötthet, kan ju vara allergisk. Pollenhalterna är höga och då kan man bli trött (fick jag höra). eller så kan man ju vara preggo också ;)

2014-05-14 @ 07:44:50
Postat av: Anonym

Om du är ledig kanske ni kan ta sovmorgon tillsammans hela familjen så slipper du bli väckt av de andra?

2014-05-14 @ 07:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0