så jag mådde illa

passet va skit kul.. jobbigt å svettigt som fan men fan va skönt de kändes efteråt. jag körde på så jag mådde illa jag va genom svettig ;)

actic bjöd alla på passet på en celsius för att vi skulle få lite ork å energi de tackar jag för :) den behövdes om jag säger så hehe..

det har hänt lite saker som är mindre roliga.. som det ser ut nu har jag å mina kollegor inget jobb å gå tillbaks till då hon är så dålig att hon har blivit nersövd.. fick de samtalet efter mitt pass på gymet.. så jag gjorde mitt sista pass igår som det ser ut nu.. väldigt mycket känslor å tankar som snurrar.. vi ska ha möte på måndag...

känner att nu kommer jag ta tag i träningen igen.. måste få tankarna på annat.. å de har vart svårt å få ihop träningen när jag jobbade lr så mycket som jag hade velat.. just nu känns allt väldigt ovisst :-(

funderar på nån slags träning imorrn åxå men inte bestämt vad än.. om de blir gymmet, pw/jogging runda lr mattan här hemma... återstår att se..

dom stora har bråkat större delen av dagen å inte lyssnat ett skit så jag har precis kastat dom i säng... dom ska lära sig att lyssnar man inte så blir det som de blev idag.. dom vet mycket väl att man ska lyssna men de ska trotsas å testa gränser :-/

när dom har somnat så ska jag å putte käka gott å kolla på film det är jag värd och det är ju lördag :) nu måste jag försöka strypa allt fusk under veckorna då de blivit en del av de den senaste tiden :-( så vågen känns inte super lockande men är väl ett ont måste nu när man ska köra igång igen...

detta åt vi idag å de finns en bit kvar i kylen som väntar på mig... tack för lördagar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0