oro

vet att jag ska upp tidigt å jobba så börjar få ont i magen redan..
jag har inte riktigt lärt mig stänga av som dom andra än men jag hoppas de kommer snart. för inte kul å känna av magen varje gång man ska jobba...

jag har bakat muffins åt mina kära kollegor i alla fall :) hoppas dom blir glada.

kör 7-16 imorrn och på söndag så på söndag efter jobbet blir de å åka till puttes mamma å fira morsdag.

jag har lagt mig i sängen redan men kändes lika bra då jag vet att de kommer ta timmar för mig å somna å sen att de är ett jäkla liv nere på cafe norr gör det ju inte bättre men men ska nog vara människa i morrn på jobbet. hoppas tiden på jobbet går fort :)



idag träffade jag syster lina. vi gick på stan hon shoppade fina sommarkläder vi lunchade å hade de allmänt trevligt. va ett tag sen vi sågs så de va kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0