nu soffläge

trött svar ja..

tvättat lite efter jobbet å myst me mina prinsar. nu ligger dom i sina sängar så nu blir de soffläge en stund innan jag kommer krypa ner till kojs..
jobbar ju 7-16 imorrn med så klockan kommer ringa tidigt å jason ska ju ha sin pw innan jobbet åxå..
sen jobbar jag kväll resten av veckan så de känns skönt är ju allt annat än van me detta haha..

å att Alex sover sjukt dåligt om nätterna gör ju inte att man är piggare direkt men det är bara å bita ihop å göra de bästa av de :) jag har ju en celsius me mig till jobbet så de hjälper ju lite..

Alex börjar gå mer och mer fortfarande lite ostadig men redan stor skillnad.. stolt svar ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0