nära att bryta ihop

jag är slut.. både i huvud å kropp.. har fått stress blåsor och pepplor i ansiktet..
jag går på hög varv hela tiden även när jag sover känns de som.

jobbar 77.70 som min tjänst är på sen hoppar jag in extra när de fattas å när jag är på jobbet så förfaller ju hemmet så mina "lediga" dagar består av en massa jobb här hemma och eftersom alexander inte får börja på dagis än så är ju han hemma å de är ett jäkla pysslande för å få allt å gå runt..

markus fyller ju snart så bak å städning står på schemat plus jobb så känner mig sådär lagom stressad..

kommer inte få nån lön i morrn heller verkar de som är så arg så jag kokar..
jag har tydligen fel bank. men hallå hur fan ska jag veta de då???? blir så jäkla trött så ska kolla min bank imorrn annars måste jag sitta å ringa runt pga bristande information.. fan så arg jag är..

vill inte kliva upp imorrn är så trött på allt att jag spyr vill bara stänga av!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0