Lördag och jobb

lördag idag så idag ska de allt bli lite gottis det är jag fan värd haha lr jag intalar mig själv de i alla fall ;-)

Jobb idag åxå 16-24 så de blir mys me barnen tills de e dags å gå å jobba.
just nu kollar vi på bollibompa medans putte gör sig klar för gymet ska se om de finns nåt pass imorrn på morgonen jag kan boka in. kommer bli tufft eftersom jag slutar 24 inatt men det är ju så det kommer vara nu när jag jobbar..

att få ihop allt är inte lätt alla gånger men får pussla ihop de på bästa sätt har i alla fall bokat step på måndag så de blir å köra de efter jobbet..

Hur gör ni för å få ihop allt me jobb, familj, träning och vänner??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0