Lördag å ledig

nu är jag ledig lördag å söndag å de är behövligt kan jag lova då jag kommer va på jobbet måndag-söndag nästa vecka. kommer va galet trött..

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag fått rolig post lr jag å jag haha kanske ska säga barnen



idag står inte så mycket på schemat. jag har tvättat 2 maskiner putte har tagit disken å vart på gymmet. blir nog en sväng till västerås..

Går lite bättre me alexander och maten.. han har fått behålla allt han fått i sig dom senaste dagarna å de gör mig såååå glad..



han äter gröt till frukost nu igen å välling till mellanmål sen har vi börjat me 1 mål mat om dagen får ta lite stegvis så de inte vänder å blir soppa av allt. men funderar på om jag ska testa me 2 mål mat idag lr om det är dumt :/

Han går mer och mer men är jätte ostadig å har för bråttom så de gäller å va med hela tiden :) men när han reser sig så släpper han mer och mer så de borde komma snart :)

Markus och christopher har fått upp intresset för detta spelande. de ska spelas på ipaden, wii å gamecuben.

kolla in grabbarnas dö coola lördagsgodis :) jag va ju bara tvungen å köpa den






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0