lada inför en tuff vecka

Imorrn börjar min tuffa vecka.. ska vara på jobbet varje dag. alltså måndag till söndag.. kommer bli tufft på många sett..

känns tufft å börja med en sån vecka.. kommer va ifrån mina barn galet mycket :-( kommer nog va sjukt jävla trött.. å i allt detta kaos ska jag försöka få in träningen för den har legat på hyllan allt för länge nu. så imorrn efter jobbat så blir de ett step pass kl 17:30 å nu är de slut ätet me skit i veckorna. imorrn börjar mitt nya liv på många plan :)

funderar på å ta me en soppa som lunch till jobbet imorrn å en gainamax som jag kan ta strax efter 15 så jag orkar stepen för de är ett tufft pass..

imorrn ska alex va hos puttes föräldrar medans dom stora är på dagis eftersom både jag å putte jobbar 7-16 imorrn så fan va stressigt de kommer va i morrn bitti å jag måste hinna jogga me jason innan jobbet åxå.. men tar en runda me honom när putte kör alla barnen för det gör han vid 06 taget.
det kommer bli en massa pyssel å fix å trix för å få allt detta å funka å jag vill tacka puttes föräldrar än en gång för att dom alltid ställer upp.. evigt tacksamma är vi..

ikväll lär de bli sängen tidigt. ungarna ska i säng kl 19 å sen dröjer de väl inte allt för lång tid innan jag å putte åxå lägger oss :) klockan ringer ju galet tidigt imorrn..

nä nu ska jag hänga dagens sista maskin me tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0