komentarer

fortfarande anonyma komentarer.. vilket känns fegt å inte våga stå för vem man är.. att behöva gå upp strax efter 05 när man inte behöver känns så jäkla drygt när man typ jämt jobbar känns de som..

å ja jag får säkert sova när jag blir gammal men är de så konstigt att jag tycker putte å dom 2 stora grabbarna kan vara tysta på morgonen när dom gör sig klara?? lr du kanske tycker det är rätt å växa mig å alexander som inte behöver gå upp så tidigt.

å att bli väckt vid 05 å sen vet du att du ska jobba å att du slutar kl 24 det är tufft vill jag lova men om du inte tycker att min blogg passar så behöver du inte läsa den.

kanske låter hårt men din komentar lät lite spydig så fick känslan av att min blogg stör dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0