Jag fick de !!!!

Jag har fått jobbet.. Jag har ju inte skrivit rakt ut att de har vart ett jobb de har handlat om utan har försökt vara lite hemlig om jag har lyckats me de är en annan fråga hehe..

jag har redan jobbat/gått intro 2 gånger en dag och en kväll ska även in å jobba ett extra pass då vi kör min anställning från och med måndag den 5/5.
så provanställd i 6 månader och funkar allt så blir jag kvar..
tjänsten är på 77,70% så de känns kanon.

Detta öppnar en massa dörrar för oss :)
lånelöfte ska fixas så fort jag får veta min månadslön :)
så våran dröm om hus kanske blir verklighet nån gång :-)

när jag fick veta att jag hade fått jobbet så bestämde jag mig för att unna mig skorna jag har kollat på :) typ som ett grattis till mig själv hehe





dom sitter precis men han i affären sa att jag kunde gå in dom över helgen hemma för å känna hur de känns för 38,5 va för stora :/ så hoppas verkligen att dessa kommer passa min fot lite bättre efter att jag haft dom lite på mig här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0