ingen vidare dag

dåligt bloggande idag.. men de har sina orsaker...

har fått ringa löne service å nordea som lönena betalas ut via. och båda tyckte de jag råkat ut för är helt fel sånt här ska man ju liksom informeras om!!!
för de va inte direkt nåt jag själv tänkte på och som han sa på banken " att nej de förstår jag å det är inte din uppgift att hålla koll på " men tydligen så va de de på nåt sjukt sätt... aja jag hoppas min lön kommer snart i alla fall...

har beställt Markus sommar skor nu så nu väntar vi å hoppas att dom ska passa.. vart ett par Keen åt honom..

jag har haft en riktigt känslomässig bergodalbana idag har vart jätte ledsen å mått pyton.. ingen lust lr ork till nåt å imorrn jobbar man de känns rätt pissigt när man mår så här men men bara å gilla läget lr vad säger man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0