ingen respekt över huvudtaget

Jag har möte idag kl 13:30 med jobbet å då va ju min tanke att jag å Alexander skulle få lite sovmorgon men resten av familjen verkar inte tycka att jag behöver sova nångång. då dom har gapat å skrikit nu på morgonen å väckt både mig å Alexander. jag är så jäkla besviken å irriterad så de finns inte..
började ju på mitt schema förra måndagen å sen dess har de sett ut så här.

måndag- jobb
tisdag- jobb
onsdag- p-möte
torsdag- jobb
fredag- jobb
lördag- jobb
söndag- jobb
måndag- jobb
idag- möte
onsdag- jobb
torsdag- jobb
fredag- jobb

ska det vara så svårt å fatta att jag är trött å vill sova????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vardag kallas det! Sova får du väl göra när du blir gammal

2014-05-13 @ 06:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0