helgen

Jag jobbade ju 7-16 hela helgen så de vart inte så där jätte mycket familje tid men lite vart de å de är jag glad för ;)

Putte har inte gjort många knop under helgen me allt som måste göras hemma så jag tvättar och plockar som vanligt.. börjar få lite små panik för Markus fyller snart å jag ska hinna med å baka åxå..
så tvättmaskin går på högvarv.
alexander sover sin powernap just nu så då kan jag inte göra så mycket för vill inte väcka honom då han va sjukt trött..

igår när jag jobba så va putte iväg till parken zoo me grabbarna :) å jag fick självklart lite bilder :)









sen efter jobbet åkte vi hem till puttes föräldrar för å fira puttes mamma på morsdag å de bjöds på fika de va så gott. hon fick denna fina ros av oss



sen åkte vi å röstade och dom som känner mig vet att jag röstade på SD och att jag står för det. antar att de kommer komenteras om de nu i bloggen ;-)

vi åkte även förbi min mamma och hon fick en orkidee



och när vi väl kommer hem så står denna underbara bukett på köksbordet å den va till mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0