fler timmar

nu när man jobbar så känns de som dygnet skulle behöva fler timmar..
idag börjades dagen me stress å få iväg alla barn ut å springa me jason innan jobbet, jobba 7-16, stressa hem ut me jason göra sig klar för ett pass på gymet 17:30. hem umgås lite me barnen.. duscha, hänga tvätt, starta en maskin å bädda rent sängen. pust å stön nu är de soffläge delux kolla talang sen sova för klockan ringer galet tidigt imorrn. blir en runda me jason imorrn åxå innan jobbet sen blir de en pw me honom efter jobbet :) det är mycket nu för å få ihop vardagen så den blir så bra som möjligt för alla..

jobbar kväll lördag å söndag så då blir de å göra nå kul innan jag börjar. ta vara på familje tiden. många tycker säkert jag är helt dum i huvudet som går å tränar så här efter jobbet istället för att vara med mina barn. men jag måste försöka få in träningen i detta liv åxå. jag mår bra av det vill inte bli tjockis igen. det skulle göra mig sjukt deppig så jag försöker få in allt på ett bra sätt..

detta fina kom på posten idag ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Är er hund ensam hemma över 8h utan att få gå ut?! Finns ju hund dagis ifall ingen kan gå ut med honom.

2014-05-07 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0