såååååå besviken

Jag håller på å bli sjuk???

har såå ont i halsen, näsan rinner som nå kävla flod.. bombande huvudvärk :(

fick avboka mitt pass idag, så jävla besviken... Förra veckan va de knäna som svek mig å nu detta.. vafan...

vill träna, måste träna.. vill ner i vikt..
Vägrar bli då stor igen som jag va förra året nej å fy..
Det är ett stort nej nej.
Så dessa bakdlag känns förjävliga.. Jag mår bra av å träna inte sv å ligga hemma å vara sjuk lr ha värk i knäna....

irriterad svar ja...

Nu vet jag att detta är nåt dom kan hända å att sjuk kan man bli.. men va fan jag blir nästan aldrig sjuk å när jag väl blir de så blir jag sjuk :(

Markus har frågat flera gånger idag om jag är ledsen. då har jag fått förklarat att det är näsan som rinner så mycket så de låter som mamma är ledsen. då svara han snabbt då du är inte ledsen..
så underbar....

Imorrn ska jag mysa me mina prinsar i soffan till en film vi gjorde de idag åxå ;) lr som markus säger ( mamma ska vi mysas )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0