Så jäkla taggad 😎

Ställde mig på vågen imorse... jag va taggad innan men vågen gjorde mig ännu mer taggad ;)

Det är bara å köra på.. hårt slit men så jävla värt de.. det är sin egna kropp å hälsa man sliter för så värt de alla gånger...

Finns dagar jag varken har ork eller lust men bara ta sig i kragen.. orkar jag inte gymet så får de bli promenad lr köra hemna på mattan..
börjar man hitta ursäkter till å inte träna så är det på väg åt helt fel håll...
du mår bra av å träna och att se förändringen är helt galet sjukt.. som när jag mätte midjan för nån dag sen å jämförde me måttet jag hade förra året i juli.. de va svårt å greppa.. men det är ju min verklighet och jag är stolt över mina resultat så här långt..
bara å fortsätta kämpa för har jag kommit så här långt så ska jag fasiken gå hela vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0