Molo

Igår kom detta ner i brevlådan..




Men vart snabbt rätt besviken över jackan då den absolut inte va i nyskick som säljaren skrev i annonsen...
Jag skrev till säljaren men hon va små dryg å höll fast vid att den va i nyskick...

här är några av skavankerna jag hittar som bevisar att jackan är i allt annat än nyskick..










Jag köper mycker begagnat till mina barn så det är inte det jag stör mig på utan hur en säljare kan skriva nyskick på en jacka som ser ut så här...
Hade ju aldrig betalat de jag gjorde om jag hade vetat om dessa fel men men nån gång ska man väl råka ut för detta åxå..

ska se om jag kan få bort nopprorna å dom har jag inte tagit bild på å sen om putte kan fixa spännet...

skorna va i alla fall fina men de va ju en annan säljare åxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0