Lördag...

Då är det äntligen Lördag, jag är trött som fan känns som jag skulle kunna sova hela dagen...
Men snart dags å göra iordning min protein drink för så mycket mer kommer jag inte kunna stoppa i mig innan piloxing passet som börjar 9:30..

Känns skönt å börja dagen med det passet, det är ett svettigt pass å sist fick jag lite träningsvärk till å me :-)
skulle egentligen kört ihop med Sandra H men hon va tvungen å jobba så jag får köra själv...

igår när jag va på gymet så bad jag putte plocka här hemma i kaoset för vi får besök idag, tror ni han gjorde de?? svar nej.. han tog disken innan jag gick men inge mer så jag fick fortdätta plocka lite när jag kom hem...
får se om han plockar när jag är iväg idag.. för hemmet är kaos me allt som rensas å ska säljas.. saker åt höger å vänster å högt å lågt...
trivs inte alls me detta men får försöka se slutet.. önskar bara de gick lite fortare men men ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0