laddar för 2 pass

då ligger lunchen i magen å typ maskin 4 är igång å jag är lånht ifrån klar får se när vindorna är fulla...

Alex sover en stund nu så skönt för honom då han har det såå jobbigt med denna feber och dessa koppor...

christopher å Markus spelar på ipaden efter ett tag utan den då vi plockat bort den ett tag så dom är överlyckliga... Christopher ska få gå ut med sin farfar vid 13 tiden så han väntar ivrigt å jag är sååå tacksam för all hjälp vi får av dom lr jag får kanske jag ska säga...

Jag försöker ladda inför kvällens pass på gymet åxå :) det blir 2 pass, först blir det step kl 17:30 å det håller på i 55 min å sen kl 19 har vi tid med Lina för genomgång av våra mål och våran träning så då blir det styrka med henne..
Kommer nog kännas imorrn men fan så skönt..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0