hopplösa

Markus å Christopher vaknade vid 06, mindre kul när man är sjukt trött....

Å mina celsius är slut så hur ska detta gå ;-)

Alexander sover fortfarande men eftersom dom 2 stora har väldigt svårt å vara tysta så vaknar nog han snart...

Så här långt har både Markus å Alexander klarat sig från vattkoppor men jag ska ju gå igenom Alexander när han vaknar...

va på ett Core pass igår och det va kul men om man jämför me bootcamp passet så kändes passet igår lite löjligt :)
Jag är sugen på ett bootcamp pass snart igen å ett mrl pass får se vad Sandar H säger :)

Längtar till lördag då jag är sugen på nåt sött.. jag fuskade lite på semeldagen men inte med en semla utan me 2 dumle kakor... Fick små ångest ganska snabbt efteråt men men ibland kommer dessa dagar...

Tänkte försöka köra lite på mattan nu på morgonen om mina små vilddjur tillåter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0