God Morgon FREDAG

Äntligen fredag :) lr det är ju egentligen lördagen jag längtar till men nu är vi ju galet nära :)
blir å plocka ut daim biskvierna ur frysen ikväll :) är sååå sjukt sugen på dom..




Jag har lite träningsvärk idag men inte galet mycket så de känns skönt för då känner man att kroppen har fått jobba :) Får se om jag kommer med på dagens MRL :) jag hoppas... för gör jag de så kan jag ha min vilo dag imorrn för på söndag 9:30 är jag inbokad på ett Reshape pass :)

Mina kära barn är överallt å ingenstans, bråkar å tjaffsar som vanligt :/
Fortfarande bara Christopher som har vattkoppor... Hoppas verkligen dom andra får... Vissa av Christophers koppor har försvunnit så skönt att de går åt rätt håll för han är galet uttråkad här hemma...
Igår när Malin va här så vart han jätte glad dom små sakerna kan göra mycket för dom små ♡♡♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0