fy vilken natt, så trött

Alexander vakna å va helt hysterisk vid 22 igår kväll så han fick somna i min famn å sova där nån timme innan jag bar in honom till sig...
å efter en liten stund hör jag att Christopher är ledsen så jag går in å frågar om han vill sova i våran säng å de vill han.. så putte lägger sig på soffan...

jag fick inte riktigt ro å sova då han gärna låg å klia på sina koppor å han fick inte heller nån ro han låg å vred å vände de va nog väldigt obehagligt för honom kraken...

får se om vi får av honom tröjan så vi kan smörja lite å byta tröja... tror det är viktigt å byta de minst 1 gång om dagen nu.. jag skulle vilja byta 2 men får vara glad om han går med på 1 gång....

snart ska jag inspektera markus å alexander för å se om de kommit några vattkoppor till dom....

sen ska de bli kul å se hur jag kommer klara detta då jag inte haft de som liten... så kommer jag få de nu lr kommer jag klara mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0