frukost

då har jag å barnen ätit frukost..
alexander åt gröt me lite kräm i å dom stora envisades om att äta sina choklad puffar ;)

första maskinen är startad å snart dags å göra dom stora klara för dagis, sen är det bara jag å lilleman hemma...

får se om det går bättre å jobba me Alexanders ätande när vi är själva för när han va sjuk så ville han knappt äta å nu är han kinkig igen så känns som å börja om från början me maten :/
men men bara kämpa på jag fick i alla fall i honom all gröt nu på morgonen så tummen upp för de..

Har några som ska komma från köp å sälj idag så hoppas dom dyker upp å att dom tingade sakerna blir hämtade. även en som ska komma å pröva skor på sin lilla så jag hoppas dom passar så dom med blir sålda. ska packa en jacka å lägga på lådan idag...
fullt upp hela tiden känns de som.. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0