För några månader sen....

För några månader sen bodde jag i myskläder, jag älskar myskläder så använder de fortfarande ibland men INTE alls lika ofta...

Jag fick ju inte på mig nåt annat, allt annat va ju för litet å att gå å köpa en ny garderob i en större storlek va inte alls lockande utan bara deprimerande så de gjorde jag inte...

Nu har jag kämpat me träning å mitt socker beroende å de har gett resultat de går sakta men säkert framåt så det är bara å fortsätta...

Prövade dessa byxor i morse mest för att jag va nyfiken på skillnaden för, för några månader sen fick jag dom upp över knäskålarna å där tog de stop... väldigt deprimerande men i dag fick jag helt jävla otroligt på mig dom ;)
men dom va galet tighta så behöver gå ner lite timl för att jag ska viöja använda dom. för dom va inte bekväma nu om kag säger så ;)








Känns så jäkla kul att det går åt rätt håll... Men det är mycket slit och det kommer det alltid vara...
Först får man jobba för att nå sitt mål men sen krävs de ju lika mycket jobb för att stanna där....

Det är ett pysslande när man har familj å hitta orken å tiden ibland...

Men Putte är en riktig klippa i de här..Han tar barnen så jag kommer iväg, jag har börjat må bättre nu när jag gått ner är en hel del kvar men detta är en bra början å jag känner mig nöjd...

Har pass bokat idag å imorrn å så ska jag nog boka in tisdagen åxå ;-)

Kommentarer
Postat av: Bella

Heja heja, vad duktig du är Tessan! Blir själv motiverad när jag läser om dina framsteg. :)

2014-03-09 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0