Det går sakta men säkert framåt...

fick för mig å ställa mig på vågen i morse, och är mycket nöjd med resultatet..
det går sakta men säkert framåt..

i september förra året vägde jag 80 kg idag stog vågen på



I juli förra året låg mitt midjemått på 102 cm å då såg det ut så här


kan inte greppa skillnaden själv riktigt tankarna i huvudet snurrar hur orkade jag bära den kroppen me min dåliga rygg och mina dåliga knän..

efter många timmar på gymet ser mitt midjemått ut så här idag



Jag har mer jag vill få bort både i cm runt magen och kilon på vågen jag har satt ett nytt mål på 65 kg och jag hoppas jag kommer dit.. å så strävar jag på 6 cm bort från midjan men det vette tusan om jag kommer klara men ska helt klart försöka..

Har ju vart hemma 2 dagar pga mina knän å vet inte hur jag ska göra idag :/ har ju lite små abstinens men måste ju faktiskt lyssna på kroppen..

smörjde mig ju igår kväll med denna kräm å gjorde de imorse med innan jag klev upp.. nån som använt den å vet om den är bra å funkar??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0