då va dagen slut..

åkte till ikea å köpte ramen så Alexander äntligen kan få sin plats ovanför byrån i sovrummet, vart även lite ljus å matlådor vart de..
sen hittade vi även dessa fina tulpaner på ikea som fick följa med hem..
dom pryder nu våran byrå i hallen







Efter ikea köpte vi hämtmat å åkte hem å åt. grabbarna valde hamburgare som vanligt ;-) jag å putte åt kebab pizza gott va de..
Efter maten tog vi på oss å gick ut.. å Alexander gå tränade en del ute han va så söt när han höll mig i handen å traska omkring men hans näsa rann hela tiden spelade ingen roll hur mycket man torkade



Markus å christopher röjde runt som vanligt ;) men batterit på mobilen dog så fick inga bilder på dom :/
Göra nytt försök imorrn om det är lika fint väder... markus har i alla fall testat sin kick bike för första gången idag å christopher ville cykla så de gjorde han..

Nu ligger dom stora i sängarna å jag å putte ska kolla film är ap trött men de ska jag nog orka :)

Imorrn ska jag till gymmet har 2 pass inbokade core som börjar 9 och reshape som börjar 9:30 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0