vart är solen??

grått å tråkigt ute å lite små kallt..

första maskinen är tvättad å klar ska snart hänga den å starta en ny.. sen är de mitt kärring program som gäller idag åxå sen hoppas jag att jag kan få upp en växel här hemma innan det är dags å bege sig till mötet..

i morrn å på torsdag blir de å baka de mesta så om jag försöker få så mycket som möjligt gjort runt om kring tänkte jag .. men om den tanken är bra återstår ju att se :-)
jag å putte måste försöka städa och organisera förrådet i trapphuset för typ 311 gången :-) så vi får ut alla köp å sälj grejer där lr det är min tanke i alla fall.. återstår å se om det går.. men hoppas gör jag.

för känner att nu vill jag få bort de från lägenheten å att använda markus födelsedag som anledning till att de måste ut är väl helt ok ?? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0