tröttmössa

inatt har jag sovit riktigt dåligt.. dels så har detta me jobbet bara snurrat runt å alla tankar å funderingar har inte gjort mig klockare snarare tvärtom..

Alexander har spytt 3 gånger inatt så det har ju åxå bidragit till sömnbristen.. 1 av gångerna spydde han ner hela sig så de va bara å duscha honom å bädda rent sängen har vi gjort 3 gånger inatt..
men nu är han uppe å traskar runt som vanligt.. lite varm.är han men ska tempa honom om en stund..

duschade för en liten stund sen i hopp om å vakna till liv om de hjälpte vette fan :) försöker få i mig min frukost åxå de går lite sämre idag, kan bero på att jag är så jäkla trött.. har alltid haft svårt för de här med frukost men jobbar på de..



får se vad mötet vi ska ha klockan 12:30 ger.. jag hoppas på en hel del för nu är det typ panik, rädsla å ångest jag känner inför allt de här :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0