trött

nu är jag rätt trött efter allt spring å fix å bakningen ska vi inte tala om..

imorrn väntar mer spring å fix å även bakning...
har ju fortfarande inte fått min lön :/ idsg kom pappret som har vart på vift så måste ta mig ner till banken imorrn känns som ett jobbigt måste sen stressa hem å fortsätta med allt här hemma..

har i alla fall gjort första lagret på min sean banan pannacotta.. 2 lager kvar hoppas hinna göra 1 lager imorrn bitti innan jag måste springa till banken för då kan de dtå i kylen å stelna medans jag springer dit...

har slagit in lite pressenter åt våran stora prins idag åxå dom med vitt är från hans mormor och morfar och dom med blått från oss men vi har ju en pressent till som vi ska fixa iordning imorrn kväll när barnen sover :)

jag vet att jag ligger hyffsat till med allt men att jag måste springa till banken imorrn gör mig en aning stressad :-/

sen när putte å dom stora kommer hem imorrn då är det bara för alla å hjälpas åt me de sista som är dammsugning och städning av barnens rum igen.. allt ligger återigen över hela golven...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0