Tidigt å trött..

Blir snart å börja me ett av lagren till panacottan, gillar inte alls att jag måste springa till banken i mellan de blir en konstigt avbryt i allt men banken är ett måste så bara å gilla läget å gå ner..

jag har en liten tanke och idee i huvudet hur jag har tänkt me cup cakesen men eftersom jag inte börjat me dom än så kan jag ju hinna ändra mig :-)
känns sååå skönt att snart vara klar med allt..

Jag visade markus vad jag hade bakat igår å när jag visade cake popsen så sa han så här " mamma jag tycker inte om dom men va bra att du har bakat dom för Christopher älskar dom " så jäkla gulligt tyckte jag de va att han tänker på andra när det gäller hans födelsedag..
han älskade mina havrebollar tror han tiggde till sig 3 st igår ;-)

å vem kan säga nej till detta ansikte? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0