svar på komentar ang träning

Jag tränar hemma, på gymet och ute i naturen..

idag på min pw så hade jag med mig alexander i vagnen.. på helgerna om vi vill ut å gå så åker alex i vagnen och dom stora cyklar..
gymet går jag till när jag har tid och när sambon är hemma med barnen.. blir även hemma träning och då tar jag hjälp av barnen :) dom får tex sitta på mina knän när jag gör olika övningar lr hänga på ryggen när jag gör knäböj dom tycker det är jätte kul och det blir några extra kilon..

träna kan man göra på många olika sätt och det försöker jag göra.. jag har 3 små barn så de blir lite pysslande med tid och speciellt nu under 1 månad när jag står företaget till förfogande å inte alls vet när lr hur jag ska jobba :/

alla kan träna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0